Bezpečnost je vždy nadbytečná, dokud jí není málo.

Technická podpora 24/7 a servis

Společnost poskytuje nadstandardní záruční a servisní podmínky dle požadavků zákazníků. Společnost nabízí uzavření dlouhodobých smluv o poskytování technické podpory a servisu. Zákazník uzavřením smlouvy získává garanci plně funkčního provozu dodaného systému. Zákazníci společnosti využívají pro komunikaci s týmem servisních techniků nonstop služby HELPDESKU, kde sdělují svoje požadavky nebo ohlašují závady.

  • Systém pro sledování provozních stavů.
  • Sledování IP zařízení.
  • Prevence poruch a diagnostika závad.
  • Vzdálená technická podpora a údržba přes VPN.
  • Plány údržby.
  • Dostupnost, operabilita a udržitelnost systému.

Technická podpora 24/7 a servis
My používáme Cookies

Na naší webové stránce používáme cookies. Některé z nich jsou nutné pro běh stránky, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit vlastnosti stránky na základě uživatelských zkušeností (tracking cookies). Sami můžete rozhodnout, zda cookies povolíte. Mějte prosím na paměti, že při odmítnutí, nemusí být stránka zcela funkční.